Dodací a platební podmínky
Sídlo společnosti - Dobrá 837, 739 51, okres Frýdek-Místek
Vrácené zboží a reklamace posílejte prosím na tuto adresu:
Petr Gongol - GONGI, Dobrá 837, 739 51, Dobrá okres Frýdek-Místek
anebo přes Zásilkovnu.cz na adresu Z-BOX Dobrá 156, 739 51, Dobrá
(Balíčky odeslané na dobírku nepřijímáme)
Platbu objednávky je možné provést:
- platby v CZK: bezhotovostně převodem předem na účet prodávajícího č. 2802486021/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“). Do poznámky pro nás napište vaše jméno a telefonní číslo pro naší rychlou identifikaci. Při platbě převodem na účet trvá zhruba 1-3 pracovní dny než se platba přičte do našeho systému. Zásilku odesíláme co nejdříve jakmile se platba připíše na náš účet.
- platba v EUR : IBAN CZ24 2010 0000 0028 0248 6021 / BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
- V případě online platby prostřednictvím platební brány GOPAY anebo platební kartou je objednávka potvrzená v momentě připsání platby na účet prodávajícího.
- Pokud vámi vytvořená objednávka se zvolenou možností platby bankovním převodem nebo platební bránou nebude do 7 dnů zaplacena, bude automaticky stornována.
- Zboží, které je na e-shopu se snažíme vyexpedovat v co nejkratším čase. Zásilky expedujeme a předáváme dopravcům do 1-2 dnů a následně Vás o přepravě informujeme.
Výpis dopravy přes naše smluvní dopravce:
Dodací lhůta v ČR obvykle 1-3 dny, ostatní země obvykle 3-5 dní
Ceny přepravy a balného po obdržení platby:
Zásilkovna: | Doručení na výdejní místa |
Česká republika | 79 Kč (nákup do 2.000 Kč) |
zdarma (nákup nad 2.000 Kč) | |
Slovensko | 129 Kč / cca 6 Eur |
Maďarsko / Magyarország | 129 Kč / cca 6 Eur |
PPL: | Doručení na adresu |
Česká republika | 119 Kč |
Slovensko | 320 Kč / cca 14 Eur |
Německo / Deutschland | 320 Kč / cca 14 Eur |
Polsko / Polska | 320 Kč / cca 14 Eur |
Česká pošta: | Doručení na adresu |
Česká republika | 135 Kč |
SK, AT, DE, PL, HU | 480Kč / cca 20,5 Eur |
Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, kupující je povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží ve lhůtě stanovené pro vyzvednutí zboží a balík se vrátí zpět prodávajícímu, je prodávající oprávněn požadovat po zákazníkovi poplatek za náklady spojené s obousměrnou přepravou a balením ve výši 500 Kč (slovy: pětsetkorunčeských)
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V tomto případě je kupující povinen náklady uhradit předem na účet prodávajícího. Jinak mu nebude opětovné doručování zboží umožněno.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. V případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a zapsat poznámku o poškození obalu do přepravního listu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu (přepravního listu) kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
REKLAMACE – porušení zboží při přepravě
Většina balíků chodí naprosto v pořádku, ale bohužel se někdy může stát, že přepravce po cestě k Vám zboží rozbije, či nějak znehodnotí. Obratem Vám pošleme nové zboží, ale je nutno doložit následující podklady:
Reklamaci je nutno nahlásit do 24 hodin od obdržení balíku, jinak nemůže být uznána.
- Pokud je obal viditelně poškozen, i minimálně, nebo karton znehodnocen, promáčknut aj., příjemce je povinen sepsat s přepravcem Zápis o škodě. Pokud je karton hodně poničen, prosím, zásilku nepřebírejte a uveďte to do přepravního listu.
- Prosíme taktéž o následující fotodokumentaci, aby mohla být reklamace uznána:
- foto celého balíku se štítkem přepravce, v místě, kde je karton poškozen
- foto uvnitř balíku, jak bylo zboží zabaleno
- foto poškozeného zboží
- zboží ani obal nevyhazujte, obal ponechejte, je možné, že si přepravce vyžádá více fotodokumentace
Děkujeme za pochopení, usnadníte nám reklamační proces a Vy budete mít obratem nové zboží.