Dodací a platební podmínky

Sídlo společnosti - Dobrá 837, 739 51, okres Frýdek-Místek

Vrácené zboží a reklamace posílejte prosím na tuto adresu:
Petr Gongol - GONGI, Dobrá 837, 739 51, Dobrá okres Frýdek-Místek

anebo přes Zásilkovnu.cz na adresu Z-BOX Dobrá 156, 739 51, Dobrá
(Balíčky odeslané na dobírku nepřijímáme)

 

Platbu objednávky je možné provést:

  • platby v CZK: bezhotovostně převodem předem na účet prodávajícího č. 2802486021/2010, vedený u společnosti Fio banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“). Do poznámky pro nás napište vaše jméno a telefonní číslo pro naší rychlou identifikaci. Při platbě převodem na účet trvá zhruba 1-3 pracovní dny než se platba přičte do našeho systému. Zásilku odesíláme co nejdříve jakmile se platba připíše na náš účet.
  • platba v EUR : IBAN CZ24 2010 0000 0028 0248 6021 / BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
  • Po předešlé domluvě nabízíme platbu hotově i předání osobně na adrese Dobrá u Frýdku-Místku
  • V případě online platby prostřednictvím platební brány GOPAY anebo platební kartou je objednávka potvrzená v momentě připsání platby na účet prodávajícího.

  • Pokud vámi vytvořená objednávka se zvolenou možností platby bankovním převodem nebo platební bránou nebude do 7 dnů zaplacena, bude automaticky stornována.
  • Zboží, které je na e-shopu se snažíme vyexpedovat v co nejkratším čase. Zásilky expedujeme a předáváme dopravcům do 1-2 dnů a následně Vás o přepravě informujeme.

 

Výpis dopravy přes naše smluvní dopravce:
Dodací lhůta v ČR obvykle 2-3 pracovní dny, ostatní země obvykle 3-5 pracovní dny

Ceny přepravy a balného po obdržení platby:

Zásilkovna: Doručení na výdejní místa Doručení na adresu
Česká republika 79 Kč (do 889 Kč) 99 Kč
  zdarma (nad 890 Kč)  
     
Slovensko / Slovakia 99 Kč / cca 4 Euro 159 Kč / cca 4 Euro
Maďarsko / Magyarország 99 Kč / cca 4 Euro 159 Kč / cca 4 Euro
     
PPL: Doručení na výdejní místa Doručení na adresu
Česká republika 69 Kč 109 Kč
     
GLS: Doručení na adresu  
Slovensko 145 Kč / cca 5,80 Euro  
Polsko / Polska 185 Kč / cca 7,50 Euro  
Německo / Deutschland 185 Kč / cca 7,50 Euro  
Rakousko / Österreich 185 Kč / cca 7,50 Euro  

 

Prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, kupující je povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží ve lhůtě stanovené pro vyzvednutí zboží a balík se vrátí zpět prodávajícímu, je prodávající oprávněn požadovat po zákazníkovi poplatek za náklady spojené s obousměrnou přepravou a balením ve výši 500 Kč (slovy: pětsetkorunčeských)

V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. V tomto případě je kupující povinen náklady uhradit předem na účet prodávajícího. Jinak mu nebude opětovné doručování zboží umožněno.

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. V případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a zapsat poznámku o poškození obalu do přepravního listu. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu (přepravního listu) kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

 

REKLAMACE – porušení zboží při přepravě

Většina balíků chodí naprosto v pořádku, ale bohužel se někdy může stát, že přepravce po cestě k Vám zboží rozbije, či nějak znehodnotí. Obratem Vám pošleme nové zboží, ale je nutno doložit následující podklady:

Reklamaci je nutno nahlásit do 24 hodin od obdržení balíku, jinak nemůže být uznána.

  1. Pokud je obal viditelně poškozen, i minimálně, nebo karton znehodnocen, promáčknut aj., příjemce je povinen sepsat s přepravcem Zápis o škodě. Pokud je karton hodně poničen, prosím, zásilku nepřebírejte a uveďte to do přepravního listu.
  2. Prosíme taktéž o následující fotodokumentaci, aby mohla být reklamace uznána:
  • foto celého balíku se štítkem přepravce, v místě, kde je karton poškozen
  • foto uvnitř balíku, jak bylo zboží zabaleno
  • foto poškozeného zboží
  • zboží ani obal nevyhazujte, obal ponechejte, je možné, že si přepravce vyžádá více fotodokumentace

Děkujeme za pochopení, usnadníte nám reklamační proces a Vy budete mít obratem nové zboží.